Er komen nog veel meer. Maak je geen zorgen als je nu geen Aldi in de buurt hebt. Op dit moment zijn er slechts ongeveer 10.000 Aldi-winkels in 20 landen. Er komen er meer aan!
1) De hogere personen werken op de vloer.
Je zou denken dat alle corporate executives die voor een enorm merk werken gewoon op hun bureau zitten en op de achtergrond werken. Maar eigenlijk is er een regel dat iedereen die daar werkt – inclusief managers, directeuren en vice-presidenten – een hele week bezig moet zijn met saaie taken zoals het lossen van vrachtwagens met producten, het opruimen van de planken, het assisteren van klanten – alles wat een gewone medewerker op de vloer doet. Op deze manier kunnen ze het hele ervaring begrijpen. Een soort van cool, toch?
2) Ze zijn competitief – op de beste manier.
Aldi gaat tot grote lengtes om ervoor te zorgen dat ze opwegen tegen de concurrentie. Elk jaar organiseren Aldi-medewerkers een blinde smaaktest van hun levensmiddelenitems tegen een product van hun concurrentie. De persoon die het eten proeft, weet niet of het van Aldi komt of ergens anders – dus als ze voor het andere merk kiezen, proberen ze manieren te bedenken om het beter te maken. Praat over toewijding!
3) Ze zijn echt goedkoop, topkwaliteit …
Hoewel we al weten dat Aldi hun producten tegen een veel lagere prijs dan andere winkels verkoopt, moet gezegd worden dat ze niet inboeten op de kwaliteit van de producten.
4) Ze zijn echt laag geprijsd, top kwaliteit ….
Terwijl we al weten dat Aldi hun producten verkoopt tegen een veel lagere prijs dan andere winkels, moet worden gezegd dat ze niet de kwaliteit van de producten op te offeren. In feite zoeken ze actief naar dure, trendy artikelen en werken ze eraan om een bijna identiek product te maken voor een fractie van de kosten. Ze hebben bijvoorbeeld een bijna replica gemaakt van een kaars van 65 euro die Nordstrom verkoopt. Aldi’s kaars van vergelijkbare kwaliteit en geur kost slechts 6,99 dollar.
5) Zelfs voor hun eten.
Meestal geldt: hoe goedkoper het voedsel, hoe meer synthetische chemicaliën erin zitten. Maar Aldi heeft een track record van het verwijderen van gecertificeerde synthetische kleuren, gedeeltelijk gehydrogeneerde oliën, en toegevoegde mononatrium glutamaat (MSG) uit hun huismerk goederen. Ze hebben zelfs hun eigen gezonde merken: een glutenvrije lijn genaamd liveGfree en SimplyNature, dat meer dan 120 grove ingrediënten verbiedt.
6) Ze zijn net begonnen met de verkoop van twee goedkope (maar heerlijke) drankjes . . .
En het zijn een nieuwe rosé en een voorgemixte mimosa (gemaakt met vers geperst sinaasappelsap). De prijzen? 6,99 en 8,99 respectievelijk. En ze smaken allebei geweldig. Ze zijn alleen beschikbaar tot de zomer, dus sla ze in nu het nog kan!
7) en een leuke vakantieverrassing om naar uit te kijken.
Aldi’s wijn adventskalender ging bijna viral rond de feestdagen. De kalender is precies wat het klinkt: elke dag van december een miniflesje wijn openen in de aanloop naar Kerstmis. Echter, het trieste nieuws was dat het alleen beschikbaar was in het Verenigd Koninkrijk.
Kende u één van deze geheimen over Aldi? Hebben deze je nog meer van het kruideniersverhaal doen houden? Vertel ons of je het geluk hebt om een Aldi bij jou in de buurt te hebben, en wat voor soort producten je daar meestal koopt!